Zaman Aralığı
|
Yapılacak Etkinlik
|
Temmuz Ayı
|
·
Projenin
Tanıtımı;
·
Facebook,
whatsapp gruplarının kurulması,
·
Öğretmenlerin
kişisel padletlerini açması,
·
Öğretmenleri
kendilerini, okullarını ve bulundukları illeri tanıtmaları,
·
Twinspace
kayıtları,
|
Ağustos
|
·
Tagul,
Canva web 2.0 araçlarının kullanımı
·
Proje
logosu, maskotu ve posterleri oluşturulması ve seçimi,
·
Drama
çalışması yapmak amacıyla harflerin ortaklara dağıtılması,
·
Kodlama
haftası kayıtları
·
Güvenli
internet kullanımı konulu poster hazırlanması,
|
Eylül
|
·
Kalem
tutma, parmak egzersizleri ve okulda ilk gün konulu videoların hazırlanması,
·
Okul
idaresi, öğretmenlerin ve velilerin bilgilendirilmesi, şifre verilmesi
·
Velilere
izin belgelerinin doldurtulması,
·
Velilere
kahoot ile ön anket uygulanması,
·
Okul
panolarının oluşturulması,
·
Zümre
toplantılarında eTwinning konulu madde eklenmesi,
·
Serbest
Etkinlikler; öğrenci resimleri ve altlarına harflerin asılması, kitap
ayracı yapımı
|
Ekim
|
·
1.grup
seslerle drama çalışmaları
·
Tagul ile
öğrencilerin öğrendiği kelimelerden bulut oluşturması
·
Öğrencilerin
twinspace kayıt edilmesi,
·
Velilerin
kendi padletlerini oluşturması,
·
Kodlama
Haftası etkinlikleri,
·
Serbest
Etkinlikler; taş üzerine harf yazma, atık malzemelerden harf tasarımı,
|
Kasım
|
·
2. grup ses
çalışmaları, drama çalışmaları
·
“Harf
Şarkısı Söylüyoruz” ortak çalışması ile bir şarkının beraberce söylenmesi
·
Öğrencilerin
logo ve poster tasarımı
·
Pixelart ile
harf yazımı
·
Serbest
Etkinlikler, harflerle başlayan nesneler posteri,
|
Aralık
|
·
3.grup ses
çalışmaları, drama çalışmaları
·
Öğrencilere
tagul, animateanyt, motionportrait, mentimeter çalışmaları yaptırılması,
·
Voki ile
tekerleme çalışmaları
·
Serbest
Etkinlikler, harf şarkıları, yeni yıl kartı hazırlama
|
Ocak
|
·
4.grup
ses çalışmaları, drama çalışmaları
·
5.grup
ses çalışmaları, drama çalışmaları
·
Voki
aracıyla ders sunusu hazırlama
·
Serbest
Etkinlikler, harf şarkıları
|
Şubat
|
·
Bir
web 2.0 aracıyla şiir seslendirme
·
Yaygınlaştırma
çalışmaları: EBA, yerel bültenler, okul web siteleri, yerel gazeteler linkleri
paylaşılması
·
Öğretmenlerin
web 2.0 aracıyla okuma yazma öğretimi içerikli bir anı yazması,
·
Öğrencilerin
web 2.0 aracıyla okuma yazma öğretimi içerikli bir anı yazması,
·
Öğrencilerin
mektup yazımı
|
Mart
|
·
WriteComics
veya başka bir araçla ile karikatür yapımı
·
Survermonkey
ile velilerden bildirim alma,
·
Menti.com
ile diğer ayın bir etkinliğinin belirlenmesi,
·
Öğrencilerin
forum kısmına görüşlerini paylaşması ve tartışmalara katılması,
|
Nisan
|
·
Toontostic
ile hikaye okuma ve çizgi film yapma
·
Mystorybook
ile ortak hikâye yapma,
|
Mayıs
|
·
eTwinning
Günü çalışmaları (pasta, tişört vs)
·
Yapılan
çalışmaların sergilenmesi,
·
Velilere
kahoot ile son anket uygulanması,(proje çalışmalarını değerlendirme anketi)
·
Öğretmenlerin
proje hakkındaki geri dönüş anketi,
·
Öğrencilerin
proje hakkında geri dönüşleri.
·
Okul Dışarda
Günü çalışmaları,
|
Haziran
|
·
Ortak
ürünler; E-kitap,
·
Değerlendirme
Çalışmaları
·
Proje
raporu,
·
Son webinar
bağlantısı
|
Web 2.0 İle İlkokuma ve Yazma eTwinning Projesi Blog Sayfası
Çalışma Takvimimiz
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Öne Çıkan Yayınlar
Çok mutluyum arkadaşlar herkese sonsuz teşekkürler,iyi ki varsınız...
En Çok Sevilen Bölümler
-
AĞUSTOS AYI ÇALIŞMALARIM Proje Logosu Çalışmam Proje Afişi Çalışmam Drama Harf Seçimi EYLÜL AYI ÇALIŞMALARIM ...
-
AĞUSTOS AYI ÇALIŞMALARIM Proje Logosu Çalışmam Proje Afişi Çalışmam Proje Maskotu Çalışmam Sınıf Logo...
-
Quiver artırılmış gerçeklik uygulaması ile bayramızı canlandırdık.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder